sharehellas - το μήνυμά σας σε δικό μας κοινό!

Διασπορά της πληροφορίας σας με online ενέργειες Τί είναι; Είναι μια υπηρεσία της ΔΙΑΘΕΣΗΣ διαφημιστικής με μια σειρά συγκεκριμένων βασικών ενεργειών online προώθησης μιας ιστοσελίδας, μιας ανάρτησης, ενός newsletter, κοκ.…

Διαβάστε περισσότερα
sharehellas - το μήνυμά σας σε δικό μας κοινό!

web diathesis

DIATHESIS WEB OFFER Μόνο 100 € για 2 χρόνια! Δωρεάν δοκιμή για 2 μήνες! ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ Ο,ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΠΛΗ, ΧΡΗΣΤΙΚΗ, ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ & ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ,…

Διαβάστε περισσότερα
web diathesis

Συνεργασία με ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ

Από το 2015 η εταιρεία μας στηρίζει αλλά & συνεργάζεται με την ομάδα ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ, μια υπό σύσταση Κοινωνική Συνεταιριστική Επιχείρηση που σκοπό έχει την αλληλεγγύη, τη μετάδοση γνώσεων &…

Διαβάστε περισσότερα
Συνεργασία με ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ

Επιδοτήσεις ΕΣΠΑ

Η επιχειρηματικότητα είναι ο υγιής & βιώσιμος τρόπος προόδου της ελληνικής οικονομίας. Τα προγράμματα του Εταιρικού Συμφώνου για το Πλαίσιο Αναφοράς (ΕΣΠΑ) & του Αναπτυξιακού Νόμου συντελούν προς αυτή την…

Διαβάστε περισσότερα
Επιδοτήσεις ΕΣΠΑ

D.I.M. = κέρδη από το ηλεκτρονικό εμπόριο

Diathesis Incentivised Market Μήνυμα προς τον κάθε έξυπνο διαδικτυακό καταναλωτή: ...... ΠΡΟΣΘΕΤΑ ΟΦΕΛΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΟΥ ! Η ΔΙΑΘΕΣΗ σου προτείνει συμφέρουσες αγορές & ταυτόχρονα σε καλεί να εκμεταλλευτείς…

Διαβάστε περισσότερα
D.I.M. = κέρδη από το ηλεκτρονικό εμπόριο

no-limit newsletter tool : mailhellas

ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ MAILS ΣΕ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ; ΝΑΙ ! Απογειώστε την επικοινωνία & τις πωλήσεις σας μέσα από το απλό & εκπληκτικό εργαλείο μαζικής αποστολής Newsletter σε απεριόριστους χρήστες & σε…

Διαβάστε περισσότερα
no-limit newsletter tool : mailhellas

πόσο κοστίζει το Google Ads;

Η ΤΙΜΟΛΟΓΙΑΚΗ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΟ GOOGLE ADS Πριν δούμε το κόστος, ας πούμε λίγα λόγια για το δημοφιλέστερο παγκοσμίως εργαλείο στοχευμένης online διαφήμισης! Τι είναι το Google Ads (πρώην Adwords);…

Διαβάστε περισσότερα
πόσο κοστίζει το Google Ads;

 

  

 

 

Τί αποδοκιμάζουμε & δεν κάνουμε;

"Στείλε sms & κέρδισε (από πόσους μετέχοντες;)
Τηλεφώνησε τώρα για να παίξεις (συνήθως με χρέωση & αναμονή)
Κάνε Like στη Σελίδα, σχόλιο ή share & μπες στην κλήρωση
Συμπλήρωσε τη Φόρμα & ίσως κερδίσεις
Πάρε λαχνούς & θα βάλουμε τα αποκόμματα στη γυάλα ή την κούτα στη χοροεσπερίδα μας"

Τα βλέπουμε συνέχεια & παντού κάτι τέτοια. Αυτού του είδους οι διαγωνισμοί το μόνο που κάνουν είναι να μειώνουν το κύρος ή & να απαξιώνουν παντελώς ένα από τα -κατά την άποψή μας- καλύτερα εργαλεία για

  • συλλογή χρημάτων από φορείς
  • σοβαρό ανταποδοτικό όφελος του κοινού αποδεκτών
  • διαφήμιση ενός δωροθέτη - χορηγού
     

Δείτε επίσης άλλες οδηγίες & βέλτιστες πρακτικές μας:

 

Επιτόπιες κληρώσεις - χρήσιμες πρακτικές

 

 

Οι αρχές μας

Σε κάθε διαγωνισμό που διοργανώνουμε ή θέτουμε υπό την αιγίδα μας για λογαριασμό τρίτου, τα παρακάτω στοιχεία αποτελούν θέσφατα: 


- ο μετέχων στην όποια κλήρωση ή παίγνιο γνωρίζει a priori τόσο τις πιθανότητές του να κερδίσει όσο & τους όρους ή τη διαδικασία κάθε ενέργειας
- οι νικητές των κληρώσεων προκύπτουν είτε από χρήση κάποιας δημόσιας Κλήρωσης (πχ των Ελληνικών Λαχείων ή των αριθμολαχείων του ΟΠΑΠ) είτε με χρήση κάποιας εφαρμογής γεννήτριας τυχαίων αριθμών σε ζωντανή μετάδοση είτε (συνήθως σε διαγωνισμούς με μεγάλα έπαθλα) με χειροκίνητη κλήρωση παρουσία συμβολαιογράφου
 

Παρατηρήσεις

- είμαστε από ιδρύσεώς μας το 2007 θιασώτες της διαφήμισης & προώθησης προϊόντων μέσω παιγνίων & κληρώσεων
- δίνουμε επαγγελματικό χαρακτήρα & συνδράμουμε τις ανάλογες ενέργειες που κάνουν διάφοροι Σύλλογοι & Φορείς για την οικονομική τους ενίσχυση
- αναρτούμε τους Όρους κάθε κλήρωσης δημόσια στην ιστοσελίδα μας, απαραίτητη προϋπόθεση για τυπικούς αλλά & ουσιαστικούς λόγους 
-
 σε κάθε διαγωνισμό που αναλαμβάνουμε την προβολή & προώθησή του επ' αμοιβή. Επίσης, σε περίπτωση διαγωνισμού με λαχειοφόρο ή με προϋπόθεση αγοράς προϊόντος, μπορούμε να συνεργαστούμε με ποσοστό επί των πωλήσεων, κατόπιν ειδικής συμφωνίας
- μεριμνούμε επίσης για τη βιωσιμότητα κάποιου διαγωνισμού με διάφορες δικλείδες ασφαλείας (όπως το επινίκιο, δηλαδή κάποια χρέωση του νικητή για λήψη του δώρουή οι διαδοχικές κληρώσεις) ώστε να επωφελούνται όλοι οι εμπλεκόμενοι

 

Τί παρέχουμε

Πανελλαδική & διεθνή σε ελληνόφωνους δημοσιότητα & αξιοπιστία, μεγάλη λίστα αποδεκτών με χρήση newsletters, social media , google ads & στοχευμένες communities .

Επιπροσθέτως των δικών σας δωροθετών, διαθέτουμε δώρα από μεγάλη λίστα δωροθετών σε όλη την Ελλάδα, τα οποία δημοσιεύονται προ της κάθε κλήρωσης. Κάποια εξ αυτών των δώρων προέρχονται από δωροθέτες του online τηλεπαιχνιδιού μας "διεκδικώ δώρα" .

Δυνατότητα online αγοράς αριθμολαχνών, με κλιμακωτή έκπτωση αναλόγως ποσότητας. Η παραγωγή εντύπων λαχνών είναι κατά την άποψή μας σχεδόν περιττή. Μια απλή απόδειξη είσπραξης με αναγραφή των αντιστοιχούντων αριθμολαχνών είναι μια πολύ εύκολη λύση για offline διάθεση λαχνών, η οποία έχει & το εξής μεγάλο πλεονέκτημα, όπως βέβαια & η online αγορά: δυνατότητα εύρεσης του νικητή ακόμα & στην περίπτωση που αυτός απωλέσει -πολύ σύνηθες- τον έντυπο λαχνό του !

Αναλαμβάνουμε τη διεξαγωγή τοπικών προωθητικών outdoor ενεργειών σε συνεργασία με το συνδιοργανωτή Φορέα ή το Δωροθέτη. Ελάχιστο κόστος ανά ενέργεια το 2021: 200 € (συνεργείο 3 ατόμων για 5 ώρες) .

Δυνατότητα παραγωγής & αποστολής εντύπου μπλοκ των 50 λαχνών με τη μακέτα της αρεσκείας σας & το λογότυπό μας πίσω. Αυτό μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε στη Χοροεσπερίδα σας ή σε άλλες προωθητικές ενέργειες. Εκεί βεβαίως μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τους λαχνούς μας κληρώνοντας & δικά σας δώρα .

Ανάληψη ευθύνης νομιμότητας της κλήρωσης σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για τις λαχειοφόρους & τη διεξαγωγή παιγνίων . 

Ανάληψη φορολογικής συμμόρφωσης για την πώληση των αριθμολαχνών. Η πώληση από ΔΙΑΘΕΣΗ συνοδεύεται από Απόδειξη Παροχής Υπηρεσιών με ένδειξη "Συμμετοχή στο Didw club" .

 

 

 


ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΠΕΡΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΜΑΣ

 

Παραθέτουμε σχετικό με τη φιλοσοφία μας απόσπασμα από υποβολή που κάναμε σε διάφορους διαγωνισμούς ή προγράμματα επιδοτήσεων για το δικό μας καινοτόμο τηλεπαιχνίδι "διεκδικώ δώρα" τα έτη 2008-2011.

 

 [...............] 

Βασικά Στοιχεία Καινοτομίας και σύντομη μελέτη ανταγωνισμού

 

Την ώρα του online παιχνιδιού, 10 χρήστες παίζουν και όλοι οι άλλοι δε μπορούν να κάνουν τίποτα παρά μόνο να βλέπουν, σαν να παρακολουθούν τηλεόραση. Γι'αυτό το ονομάζουμε "τηλεπαιχνίδι"! Όσο για τον τρόπο που κερδίζονται τα δώρα; Ούτε τύχη, ούτε γνώσεις. ΤΑΚΤΙΚΗ, ΕΠΙΘΥΜΙΑ, ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ! Οι κανόνες του είναι απλοί & "παίζουν" με τις επιθυμίες των παικτών για τα δώρα. Το μόνο που πρέπει να ξέρει ο παίκτης είναι ... ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ.

Με γνώμονα τα παραπάνω, υπάρχουν πολλά καινοτόμα τεχνικά στοιχεία του υπό παραγωγή λογισμικού όπως: η προσομοίωση τηλεόρασης, το gameplay, η εγγραφή χρήστη και η δήλωση συμμετοχής, οι αριθμολαχνοί βάση συμμετοχών, η εφαρμογή της ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗΣ πρωτότυπης μεθόδου κλήρωσης, η επαναφορά παίκτη στο παιχνίδι αν ‘βγει’, κ.α.

Αν υπάρχουν ήδη στην αγορά παρόμοιες ιδέες και σε τι διαφέρουν από τη δική σας.

Ας δούμε περιπτώσεις όπου κάποιος μπορεί να παίξει και να κερδίσει, είτε με φυσική παρουσία είτε από το σπίτι του, δωρεάν ή με επιβάρυνση.

 Στην τηλεόραση, με τη μεγαλύτερη δυναμική ως διαφημιστικό μέσο, υπάρχουν πολλά τηλεπαιχνίδια. Όλα σχεδόν είναι δοκιμασμένες παραγωγές του εξωτερικού & βασίζονται είτε στην τύχη είτε στις γνώσεις είτε –πιο σπάνια- στην επιδεξιότητα των συμμετεχόντων. Σχεδόν σε όλα οι παίκτες μετέχουν δωρεάν & κερδίζουν δώρα ή χρήματα. Υπάρχουν επίσης –σε μικρότερα κανάλια ή ένθετα εκπομπών- παιχνίδια ή ερωτήσεις στα οποία οι παίκτες συμμετέχουν τηλεφωνικά, με ή χωρίς χρέωση.

Στον ωκεανό του Internet υπάρχουν πολλά sites που καλούν το χρήστη να εγγραφεί μέλος, να συμπληρώσει στοιχεία του, να παίξει ένα σύντομο παιχνίδι, να απαντήσει σε ερωτήσεις, να αφήσει ένα σύντομο σχόλιο, κοκ. Το αντάλλαγμα είναι να μπει σε μια κλήρωση δώρων, χωρίς να ξέρει ούτε πόσοι είναι οι πιθανοί νικητές ούτε πώς διεξάγεται αυτή.

Εντός αλλά & εκτός διαδικτύου (πχ. Τύπος), υπάρχουν διαγωνισμοί με χρήση τηλεφωνικών υπηρεσιών, του τύπου «στείλε sms και θα μπεις στην κλήρωση για…». Και σε αυτή την περίπτωση, ο συμμετέχων δε γνωρίζει τους όρους του παιχνιδιού, δηλαδή πόσες πιθανότητες έχει & εάν είναι αδιάβλητη η διαδικασία.

Ακόμη, υπάρχουν οι κληρώσεις του ΟΠΑΠ, τα Λαχεία & τα τυχερά παιχνίδια στα Καζίνο. Εδώ οι όροι είναι σαφείς & διαφανείς, όμως ο παίκτης πληρώνει..

  [...............] 

Εμπορικά, θεωρούμε πως είναι κορεσμένη η αγορά από διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω οπτικοακουστικών μηνυμάτων, όπως και μέσω της μαζικής διανομής δειγμάτων ευτελούς αξίας (πχ αναπτήρες, στυλό). Πεποίθησή μας είναι ότι η έκθεση των προϊόντων στο κοινό είναι σκόπιμο να συνοδεύεται από τη δυνατότητα αυτού να τα διεκδικήσει μέσω παιγνίων και κληρώσεων!

 

 

ΕΙΣΟΔΟΣ ΧΡΗΣΤΗ

       

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΔΙΑΘΕΣΗ

Διαφήμιση
Διαδίκτυο
Συμβουλευτική

 

Τηλ : 2103005244
(αφήστε μήνυμα)

Φαξ : 2103001704

 

 

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

 

 

Διάθεση Newsletter

captcha 
Scroll to top